Acerca de
פאנל Ecommerce
תאריך, שעה
כיצד עובדת חנות וירטואלית וכיצד ההיבטים המשפטיים שלה משפיעים עליכם?
אולי גם אתם פתחתם לאחרונה או מתכננים לפתוח חנות דיגיטלית. הגידול המהיר בפעילות המסחר המקוון (מכירה באינטרנט) משנה את מודל הקמעונאות המסורתית,
כך שהלקוח הממוצע אינו מסתפק בחוויית קניה בחנות עצמה בלבד ומצפה לקבל שירותים מהחברות הקמעונאיות גם באינטרנט.
וירוס הקורונה והרצון לצמצם בהוצאות ולמקסם רווחים הפכו את ענף המסחר האלקטרוני לענף שהולך ותופס תאוצה בקצב גבוה יחסית.
מה צריך לדעת כדי לא להיות חשופים לתביעות וקנסות?
כיצד תגנו על החנות מבחינה משפטית?
כל התשובות בפאנל המשותף של חברת אודיט בקרה וביקורת וחברת iWebsite לפיתוח ובניית אתרי מכירות.
בפאנל נתייחס לסוגיות המשפטיות והתפעוליות הבאות:
• מחיר באתר מול מחיר לחיוב - מה נדרש מאיתנו
• יצאתם במבצעים? מה חשוב שתדעו
• ביטולים והחזרים - זכויות צרכן וחובות עוסק
• שקיפות – חובות העוסק למול הצרכן (מפרט המוצר, פירוט עלות דמי המשלוח...)
• כיצד לבחור חברת סליקה ולמה צריך לשים לב?
• כיצד מחברים אפשרות תשלום לחנות וירטואלית ואילו שיטות תשלום קיימות בשוק?
• מהם היתרונות והחסרונות של שיטות התשלום השונות?
• מהם הקריטריונים של חברות האשראי לקבלת מספר ספק?
• למה חשוב להשקיע בתקנון נכון ומותאם לחנות שלכם?
• כיצד מחליטים על שיטת חיוב משלוח?
• ו...עוד כמה חובות לעוסקים (עמידה בלוחות הזמנים להספקה ועוד)
קהל היעד של הפאנל
מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי מותג
קמעונאים ומנהלים ברשתות שיווק
יבואנים, מפיצים
יצרנים
מנהלי מותג, מנהלי פירסום
יועצים משפטיים של גורמים צרכניים
מנכ"לים
ספקים
בעלי חנות אלקטרונית
רשתות קמעונאיות, קמעונאיים פרטיים
מנהלי מחלקת טריידמרקטינג
מנהלי מסחר
על המרצים
עו"ד מיכאל גילינסקי, בעל תואר ראשון במשפטים ותארים ראשון ושני במנהל עסקים. מיכאל מרכז את כל הטיפול בכלל ההיבטים הרגולטוריים בתחום דיני הצרכנות. במסגרת זו, מסייע לאירגונים מסוגים שונים להטמיע תהליכי עבודה ובקרות במטרה לעמוד בהוראות חוקי הצרכנות, זאת בהתאמה לגודל הארגון והיקף פעילותו.
הכנס מתחיל בעוד:
לחצו כאן כעת כדי להכניס את ההדרכה ליומן.
שימו לב - ביומנים מסויימים התאריך אינו מסתנכרן אוטומטית ויש לבחור בתאריך בשעה .