ביקורת מקיפה וייעודית של מערכי השירות וניתוח איכות השירות בארגונים גדולים ובינוניים

חברת אודיט בקרה וביקורת בשיתוף חברת הייעוץ רימון משיקה ביקורת מקיפה וייעודית של מערכי השירות וניתוח איכות השירות בארגונים גדולים ובינוניים.

 

במסגרת הבדיקה נבדקים מערכי שירות פרונטליים, מערכי שירות אחוריים (BACK OFFICE), נאותות תהליכי ונהלי עבודה, יישום וניתוח של כלי מדידה ומעקב אחר איכות השירות, פרמטרים לחיסכון והתייעלות במוקדי השירות, כלי מדידה של נאמנות לקוחות, תהליכי מדידה חיצוניים באמצעות סקרים ומשובים, נאותות ממשקים בין מערכי השירות למערכים אחרים בארגון, ציות לחוקים רלוונטיים כגון חוק הגנת הצרכן ועוד.

 

חברת הייעוץ רימון בניהולה של הגב' יעל ברשי, יועצת בכירה למערכי שירות ושיפור איכות השירות בחברות גדולות ושופטת בהרכב תחרות השירות מטעם המרכז הישראלי לניהול.

הגב' ברשי ניהלה בעברה את מחלקת איכות השירות בקופת חולים לאומית שירותי בריאות ושמשה סמנכ"לית שירות ומשאבי אנוש בחברת ניופאן.

 

הביקורת מוצעת  לסמנכ"לי שירות, מנהלי איכות השירות, מנהלי מוקדי שירות ומבקרים פנימיים בחברות וארגונים המעוניינים לקיים ביקורת איכותית ומקצועית על תפקוד מערך השירות ואיכות השירות בארגון.

מוזמנים לתאם איתנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות
ליצירת קשר 03-5616303 | hovavr@audit-fa.co.il או השאירו פרטיכם בתיבה למטה:

אודיט,  בית אשרא, דרך מנחם בגין 65 ת"א 6713818 | טלפון: 03-5616303 | פקס: 03-5616304 | אימייל: info@audit-fa.co.il