Acerca de
כיצד עובדת חנות וירטואלית וכיצד ההיבטים המשפטיים שלה משפיעים עליכם?
אולי גם אתם פתחתם לאחרונה או מתכננים לפתוח חנות דיגיטלית. הגידול המהיר בפעילות המסחר המקוון (מכירה באינטרנט) משנה את מודל הקמעונאות המסורתית,
כך שהלקוח הממוצע אינו מסתפק בחוויית קניה בחנות עצמה בלבד ומצפה לקבל שירותים מהחברות הקמעונאיות גם באינטרנט.
וירוס הקורונה והרצון לצמצם בהוצאות ולמקסם רווחים הפכו את ענף המסחר האלקטרוני לענף שהולך ותופס תאוצה בקצב גבוה יחסית.
מה חשוב לדעת כדי לא להיות חשופים לתביעות וקנסות?
כיצד תגנו על החנות שלכם מבחינה משפטית?
כל התשובות בהדרכה של עו"ד מיכאל גילינסקי, ראש תחום רגולציה בחברת אודיט בקרה וביקורת.
בפאנל נתייחס לסוגיות המשפטיות והתפעוליות הבאות:
• מחיר באתר מול מחיר לחיוב - מה נדרש מאיתנו
• יצאתם במבצעים? מה חשוב שתדעו
• ביטולים והחזרים - זכויות צרכן וחובות עוסק
• שקיפות – חובות העוסק למול הצרכן (מפרט המוצר, פירוט עלות דמי המשלוח...)
• למה חשוב להשקיע בתקנון נכון ומותאם לחנות שלכם?
• ו...עוד כמה חובות לעוסקים (עמידה בלוחות הזמנים להספקה ועוד)
קהל היעד של ההדרכה
מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי מותג
קמעונאים ומנהלים ברשתות שיווק
יבואנים, מפיצים
יצרנים
מנהלי מותג, מנהלי פירסום
יועצים משפטיים של גורמים צרכניים
מנכ"לים
ספקים
בעלי חנות אלקטרונית
רשתות קמעונאיות, קמעונאיים פרטיים
מנהלי מחלקת טריידמרקטינג
מנהלי מסחר
על המרצה
עו"ד מיכאל גילינסקי, בעל תואר ראשון במשפטים ותארים ראשון ושני במנהל עסקים. מיכאל מרכז את כל הטיפול בכלל ההיבטים הרגולטוריים בתחום דיני הצרכנות. במסגרת זו, מסייע לאירגונים מסוגים שונים להטמיע תהליכי עבודה ובקרות במטרה לעמוד בהוראות חוקי הצרכנות, זאת בהתאמה לגודל הארגון והיקף פעילותו.
לחצו כאן כעת כדי להכניס את ההדרכה ליומן.
שימו לב - ביומנים מסויימים התאריך אינו מסתנכרן אוטומטית ויש לבחור בתאריך 25.1.22 בשעה 11:00 .
ובקשה אחרונה לפני סיום :)
הזמינו בעלי עסקים נוספים להדרכה הסופר חשובה הזאת. הם יודו לכם!