Add to Calendar מי שומר על ילדי הגן? | התעללות בגני ילדים
top of page

התעללות בגני ילדים לא מפוקחים ומה ניתן לעשות נגד התופעה | מי שומר על ילדי הגן?


קשה לפספס את שלל מקרי ההתעללות בילדי הגן מהתקופה האחרונה. הגנים הפרטיים פועלים ללא פיקוח לעומת הגנים העירוניים המפוקחים ולכן חשופים יותר למקרים אלו. משנת 2012 נעשה ללא הצלחה ניסיון חקיקה לפיקוח על הגנים אך ללא הצלחה. אספנו לפניכם מספר טיפים ודגשים לתשומת לב ההורים.

תקשורת היא מילת המפתח כדאי לבדוק את התקשורת בגן: התקשרו לגן בשעות לא צפויות ובקשו לשוחח עם הגננת, בידקו האם הגננת נמצאת, האם צוות הגן משתמש בשפה אגרסיבית או נעימה ורכה? יחס הצוות האם הילד שלכם שמח ללכת לגן בכל בוקר? האם כאשר הסייעת או הגננת מתקרבת אליו הוא לחוץ או רגוע? מה אפשר לעשות כבר היום כדאי לפתוח קבוצת וואטסאפ של הורי הגן ולשתף בסוגיות שעולות בין ההורים. עוד צעד הוא להחליט על נציג ועד הורים שיעלה את הבעיות בפני מנהלת הגן, בשביל לפתור אותן.

התעללות בילדי גן לא מפוקח

לא פשוט לדעת אם הבחירה בגן זה או אחר היא הנכונה ביותר עבור ילדכם, אך לעיתים גם באמצעות בדיקות פשוטות שכל הורה יכול לעשות תוכלו לקבל אינדיקציה התחלתית על המצב.

אודיט בקרה וביקורת מציעה את שירות "אודיטף" - פיקוח ובקרה על גני ילדים לא מפוקחים. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום טלפון: 03-5616303 | מייל: info@audit-fa.co.il

bottom of page